maandag 6 december 2010

Sneeuwwit(je)...

 

blog 1

Voor op de vensterbank......twee sneeuwwitjes gemaakt. Terracotta potten gekocht bij een tuincentrum -kosten weinig- en geverfd in kleur reverie van F&B.

blog 3 

Een piepschuim bol van 30cm ligt in de pot en deze heb ik bedekt met sneeuwwatten. Over de watten heb ik de wat dikkere poedersneeuw gestrooid.

blog 6blog 4blog 10blog 8 

Een kant en klaar lichtjessnoer met zachtroze balletjes heb ik om de bol heen gedecoreerd. Helaas zijn deze lichtjes snoeren niet meer te koop, ze komen van Kwantum. Ik kijk elk jaar weer maar helaas...niet meer in deze kleur. Het voordeel van een terracottapot is dat er onder in de pot een gat zit. Zo kan je makkelijk het snoer in de pot laten vallen en zo het snoer weer door het gat naar buiten laten komen om het vervolgens in het stopcontact te steken.

blog 5

blog 11

Sprookjesachtig mooi hè dit lichtjessnoer, ben er zelf ook helemaal weg van. Met kleine krammen heb ik de kerssterren en kerstdennenappels in de bol geprikt. bovenop de sneeuwberg zit een dotje van een vogel, ook vastgezet met een kram.

blog 12

Omdat echt wit niet zo mooi in m`n interieur staat -steekt teveel af- heb ik er body powder over gestrooid. Het is satin dusting powder van Vivienne Westwood. Poeder roze met goudglitter, heerlijk voor op je body natuurlijk maar zo af en toe is het ook heel geschikt voor m`n decoraties:-) Het ziet er niet alleen heel sprookjesachtig uit het ruikt ook nog eens heerlijk. Het is een hele grote pot als je ooit eens zo`n pot aanschaft dan leeft die vast nog lang en gelukkig:-)

blog 9

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails