maandag 17 januari 2011

Tussen het klussen door...

 

blog 17

Zo even een paar muurtjes verven nou dat doe je niet zo even. Zondag zijn Lucas en ik zowat de hele dag bezig geweest om alle vertrekken leeg te maken. Wat besef je dan pas hoeveel spul je eigenlijk hebt. Waar nodig afplakken en dozen op de vloer, zo wij zijn er klaar voor -dachten we-

blog 14

M`n schoonvader is schilder en die wou graag helpen, dat slaan we niet af want wat extra hulp is altijd welkom. Het fijne is dan dat Lucas pa voor kan gaan, hij afplakken en pa er met de roller achteraan. De keuken is geplaatst toen wij de muren al hadden geverfd., Nu is het natuurlijk vervelend dat de keuken er al staat en je niet zo makkelijk achter de kastjes komen kan. Maar toch moet het want rood is een opzichtig kleurtje en dan zie je daar weer zo`n raar randje. Dus....de hele koelkast met voorzetkast moest worden verplaatst en de voorraadkast moest helemaal leeg zodat pa er tussendoor kon met z`n kwast.

blog 16

En dan ben je zo weer een halve dag verder....De keuken en de achterkamer daar zit nu 1 laagje op. Het was rood en dat is een lastig kleurtje om erop te krijgen maar ook vervelend om het weer weg te werken. Dan merk je ook nog eens dat je veel te weinig verf hebt en tja.....dan is het lastig dat je niet zo even naar de Praxis kan gaan om een blik Farrow & Ball verf.

blog 15

Ik heb de eetkamer tafel op moment in dit stukje erker staan en daar verf ik wat spulletjes op. Binnenkant kastje, opstapje, krukje, lijstjes....Dit is dan het uitzicht wat ik nog heb en het enige stukje waar ik me nog bewegen kan. De rest staat vol met spullen, emmers saus, kranten, dozen, trappen etc....Nog even doorzetten want de hal en overloop moeten ook nog....

Hou jullie op de hoogte...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails