maandag 7 maart 2011

Een jasje van jute...

 

blog 4

Vorige week liep ik bij Jan Sikkens binnen voor jute want dat had ik nodig voor de etalage van de winkel. Ik ging uit van naturel want dat is in mijn ogen jute. Ik kon het niet vinden en vroeg of ze wel jute hadden. Ja hoor,...."loopt u maar even mee".

blog 2

blog 5

blog 10 

Helemaal achterin de winkel onderop een tafel allemaal jute in allerlei kleuren. Ik werd er helemaal hyper van en kreeg er leuke inspiratie van. Maar goed ik was er niet voor mijzelf maar voor de winkel en kwam voor naturel jute en heb dat toen ook meegenomen.

blog 11blog 7blog 6blog 12 

Bij thuiskomst van een dag werken bleef dat jute maar door m`n hoofd spoken. Een dag eerder had ik net twee van deze hortensia`s gekocht voor in de geverfde terracotta potten voor op de vensterbank. Toen ik even zo naar de bloemetjes van de hortensia zat te kijken ging er in m`n bovenkamer een lampje branden. Hmmm...volgens mij had ik jute gezien in exact hetzelfde kleurtje van deze hortensiabloem? Dat is het, ik maak een jasje van jute!

blog 3

Heel simpel, een lap jute om de pot wikkelen en met touw vastbinden. Ik heb gekozen voor zachtgroen koord, ook  te koop bij Jan Sikkens. Is dit nou niet de kleur hortensia die bij jouw past? Geeft niet er is ook jute te koop die mooi bij de blauwe varianten past en de naturel is natuurlijk altijd mooi bij de witte variant.

blog 13blog 14

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails