zondag 17 april 2011

Een snoepje van zijde...

 

blog 14

Op een dienblaadje.....een antiek glazen bonbonschaaltje met heerlijke zijde bonbons, een sjaal van zijde en groen glas gevuld met prille voorjaarsbloemetjes.

blog 2

blog 5

blog 3

Tijdens de pauzes van m`n werk mag ik graag naar de Hema gaan. Een leuke winkel, echt bij de tijd en betaalbaar, ik loop altijd wel tegen iets leuks. Zo vond ik er nu deze leuke zijde bonbons. Het eerste wat door mij heen ging toen ik het zakje snoep zag liggen...oohhhh, die kleurtjes.... zo perfect passend bij het plaatje wat op m`n dienblad ligt. Hoe de smaak van de snoepjes zal zijn.....dat terzijde:-)

blog 16

blog 13

In een klein rond flesje heb ik een paar prille voorjaarsbloemetjes, geplukt uit eigen de tuin. Het is Jacobsladder en Scabiosa. Normaal bloeit de Scabiosa nog niet maar deze komt van de kweker. Er zaten al knoppen in toen ik dit plantje kocht en nu na al een paar mooie dagen zitten er al bloemen in.

blog 6

blog 7

Het flesje met het glazen aubergine stolpje komt van Ikea. Was zo`n pakket met drie verschillende flesjes. Er zat ook een aubergine flesje bij met een witte verstuiver. Nou vond ik de verstuiver wat te wit, dus heb ik die een uurtje in de koffie gedoopt en nu is de verstuiver een kleurtje naar m`n hart.

blog 9blog 12blog 10blog 11 

 

Na de gekleurde paaseitjes, die inmiddels ook OP zijn, kan ik nu genieten van de zijde bonbons. Nu vind ik ze er lekkerder uitzien als dat ze zijn, dus....dat scheelt:-)

blog 15

blog 17

 

Fijne week,

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails