vrijdag 1 april 2011

Op z`n paasNest...

 

Zo schattig dit......ik wil het graag laten zien!

blog 1 

blog 2

Bij de Xenos vond ik twee hele lieve haasjes, zo leuk! Ik heb een nestje gemaakt van tillandsia mos en gekleurde paaseitjes en daar het haasje opgezet. Om de hals van de haas heb ik een lintje gedaan.

blog 4

blog 5

blog 9

Is het niet een schatje?  Ik heb ook nog een haasje met een vachtje, ook zo leuk....die zit ik onder een andere stolpje.

blog 14

blog 15

blog 16

De eitjes van de Jamin zijn zo leuk om te decoreren, zo heb ik ook een paar in een klein glazen kommetje gedaan.

blog 10

blog 11

blog 12

blog 13 

Zo heb ik je in een handomdraai een paar leuke en makkelijke paascreaties:-)

blog 6blog 18blog 17blog 3

 

Fijn weekend...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails