maandag 25 april 2011

Mmmooie bloeseMmm...

 

blog 13

Vanuit de woonkamer kijk ik uit op twee prachtige appelbomen. Ze zitten vol kleine tere witte bloemetjes....bloeseMmm......mmmooi, ik geniet!

blog 4

blog 5

blog 14

De bloesem begint al te vallen tijd om foto`s te maken, zou toch zonde zijn om hier geen plaatjes van te maken?

blog 1

blog 12

blog 17

De boom lijkt wel een bruidje zo mooi in het wit, nu maar hopen op veel appels:-)

blog 11blog 8blog 9blog 16 

Niet elk jaar hebben de appelbomen bloesem, meestal om het jaar. Als ze bloesem geven dan komen er vaak veel appels, zo veel dat de boom uitgeput raakt en er meer dan een jaar over doet om weer nieuwe appels te produceren. Vorig jaar geen één appel, hopen dat ik jaar getrakteerd wordt op heerlijke appels, want dat zijn ze!

blog 18

blog 19

Op de voorgrond van de eerste foto hierboven zie je de magnolia in bloei. Hier heb ik meer foto`s van gemaakt maar die laat ik graag een volgende keer zien. Allemaal een fijne zonnige week, dit weertje houden we wel vol hè?

blog 7

 

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails