donderdag 23 april 2009

pink flowers...






nog even en ik haal de bloemen weer uit eigen tuin, maar omdat de planten nog niet zo ver zijn heb ik vanmiddag een paar prachtige bloemen bij de bloemist gekocht. o.a pioenen en leeuwebekken. pioenen heb ik ook in de tuin. een hardroze, zachtroze en witte variant. de planten zitten al vol knoppen en ik kan niet wachten tot ze open gaan. jammer genoeg zijn het planten die maar kort bloemen geven....



deze kan komt van Caatje antiek en brocante. Caatje is net als ik een picasagirl en ik zag in haar album dit prachtig exemplaar staan. ik was op slag verliefd, zo moooooooi..........na een mailtje te hebben gestuurd werd ik de eigenaar van deze prachtige kan!


...en als je goed kijkt dan zie je dat de afbeelding op de kan aan de voor en achterkant verschillend is.




ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend met heel veel zon! a very sunny weekend for everybody!

lieve groet, Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails