maandag 17 augustus 2009

gekocht in Frankrijk…

 

heel veel brocante markten en winkels bezocht in bretagne maar niet veel bijzondere dingen tegen gekomen. het nadeel was ook dat we bepakt en bezakt op vakantie gingen dus tja…dan kan er ook niet veel mee terug in de auto.  voor maar liefst 2 euro heb ik deze leuke kleine kuifspiegel gekocht.

blog 1

deze is goud en donkergroen gepatineerd. ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, ze past zo wel in huis maar of dit zo blijft is nog maar de vraag.

blog 2

deze paashaas viel me gelijk op door de kleuren. alleen daarom al wilde ik haar mee naar huis.

blog 3 

blog 4

wel heel creatief gemaakt. van klei zijn deze balletjes gemaakt, -net als de paashaas trouwens-  en met een prikkertje in een stukje krant gestoken.

blog 5

nu bedenk ik me dat ik nog een paar prachtige kaarsen in St Anna d`auray gekocht heb maar daar nog geen foto`s van gemaakt. houden jullie die nog te goed.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails