donderdag 27 augustus 2009

lint, doosjes, zepen & zo…

 

blog2

dit kleine kastje -wel eens vaker op mijn blog laten zien-  staat op een dressoir. ik ben gek op oude doosjes en mooi lint en vind dit ook mooi om bij elkaar te decoreren. eerder lagen hier ook verschillende stofjes in maar dat werd me wat te vol. ik heb het kastje wat gerangschikt. de stofjes eruit en oude boekjes en zepen samen met de doosjes en lint er weer in…

blog 4

blog 6 

oude boekjes koop ik niet om te lezen maar puur voor decoratie. ik zoek daarom ook altijd naar boekjes in –mijn- kleuren. deze serie boekjes vond ik voor 0,50 cent bij de kringloop..

blog 9blog 3 blog 5 blog 8

het deurtje van het kastje staat altijd een beetje open zodat ik altijd kan genieten van de geur van de zepen die er liggen. de platte zepen zijn seringen zepen van Marie Papote. de zeepketting vind ik speciaal door de transparante kleuren en de eenvoud. veel van dit soort zeepkettingen zijn met schelpen.

blog 7

blog 10

ik vond laatst in een winkel oude agfa fotorolletjes met kant omwikkeld. vanmiddag liep ik in de stad en liep in een winkel tegen prachtige houten klossen met fluweel lint van House doctor aan. inmiddels liggen die hier ook maar ik had deze foto`s al gemaakt, dus die houten klossen laat ik een andere keer wel zien.

blog 1

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails