maandag 10 augustus 2009

oost west thuis best...



ben d`r weer! nu even een kort berichtje zodat iedereen weer rustig kan zijn dat ik weer terug ben. je hebt helemaal niet door als je een paar weken uit blogland bent dat je gewoon gemist wordt. ik kreeg verschillende mails over de hele wereld met de vraag of het wel goed met me ging omdat ik vanaf juli al geen post meer had geplaatst. niet iedereen begrijpt blijkbaar wat vakantie in houdt. maar toch doet het me ook wel weer heel erg goed om gemist te worden.

ik heb een hele leuke vakantie gehad in zuid-bretagne. wij zaten in trinite sur mer. met een koffer vol prachtige herinneringen -en franse woonbladen- ben ik thuis gekomen en ik laat jullie er vast iets van zien, maar binnenkort meer, eerst thuis even weer alles op de rails. graag tot gauw!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails