maandag 21 december 2009

Mijn outfit voor kerst…

 

blog 1

Het is mij vanochtend nog gelukt om foto`s te maken van mijn kerstoutfit. Ik moest om 13:00 uur beginnen met weken dus had vanochtend nog een paar uurtjes om foto`s te maken. Ik vind het onwijs stoer van Madelief dat ze met haar twee kerstoutfits zelf op de foto gaat, ik had het misschien wel willen doen maar helaas kan ik geen foto`s van mijzelf maken, dus heb het op deze manier gedaan.

blog 4blog 8 blog 12blog 6 

  Ik draag een viscose/katoen jurkje van het merk Day, deze komt uit de winkel waar ik werk en ik was er gelijk verliefd op, de kleur, de glans, de details…ja, helemaal goed!  Ik wil met kerst  wel vrouwelijk  maar ook graag een beetje warm gekleed gaan, ik heb nog wat dingen aan moeten schaffen om het jurkje wat warmer te kleden.

blog 3 

Ik heb er een room kleurig topje van Dept onder met een zijden randje met daarover een topje van kant van het merk Day, samen uit de winkel waar ik werk. Het vestje vond ik bij SPS. Het is een wikkelvestje en het band van het vestje is van satijn en precies de kleur van het jurkje. Onder de jurk draag ik een roomkleurige pantycoat van Noa Noa waar ook deze aubergine ketting vandaan komt.

blog 2blog 11 blog 10blog 17

  De parelmoerzilver ballerina`s heb ik al een paar jaartjes en passen er perfect bij. Ik heb ook nog een paar stoere leverkleurige laarzen die er goed bijpassen, maar voor kerst vind ik een  ballerina wel leuk. om het geheel af te maken heb ik een roomkleurige maillot van Noa Noa, wel ergens te zien over de leuning  van de stoel op de volgende foto`s. Met een bloem in het haar (zie mijn profielfoto) en een oudroze handtasje is mijn kerstoutfit compleet.

blog 9

blog 15

blog 13

Dit is echt de laatste post voor kerst. Morgen en woensdag werken van 9:00 uur tot 21:00 uur en donderdag nog tot 17:00 uur. Kerstavond vertrekken we samen met mijn ouders, broer en schoonzus een paar dagen naar Arnhem en hopen tweede kerstavond s`avonds weer thuis te komen. Heerlijk met kerst ergens anders logeren en genieten van lekker eten waar we zelf helemaal niets aan hoeven doen. Even geen gepieker wat we eten moeten met kerst welke boodschappen er allemaal moeten komen. Al die drukte in de supermarkten op de laatste dag voor kerst, rijen voor de kassa, oohh…ik heb te doen met de mensen die het wel voor kerst allemaal klaar moeten krijgen met recepten en boodschappen voor diegenen succes!  Ik  wens iedereen nogmaals hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 201o.

blog 14

 

Merry christmas and a happy new year…

Frohe weihnachten…

Bonne Noel..

God jul…

 

Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails