donderdag 17 december 2009

Wit wakker worden…

 

blog 2

Het was hier vanmorgen - wit wakker worden- onze hele straat in rep en roer, niemand kon naar het werk iedereen zat vast en maar schuiven schuiven maar het is net als dweilen met de kraan open want nu op dit moment sneeuwt het nog steeds. Een prachtige witte wereld. Ik wilde er graag met mijn camera op uit maar het sneeuwt steeds zo dat foto`s maken haast niet lukt, ik gok erop dat ik er vanmiddag nog even op uit kan. Ik laat jullie nu foto`s zien van mijn tuintje, nou ja….ik laat jullie vooral sneeuw zien want wat er onder zit is niet meer te zien. Ik weet niet hoeveel sneeuw er bij iedereen is gevallen maar als het zoveel is als hier doe dan alsjeblieft heel voorzichtig…….en geniet ervan!

blog 3

blog 1

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails