donderdag 17 december 2009

Snowlight…

 

blog 1

Eerder vandaag  liet ik jullie al zien hoeveel sneeuw er was gevallen. Ik heb daar snel een paar foto`s van gemaakt van mijn tuin, maar ik wou zo graag vandaag nog een paar foto`s maken rondom huis en van de prachtige  laan met bomen en weilanden achter ons huis, maar  het heeft werkelijk de hele dag flink gesneeuwd en kwam er van fotograferen weinig terecht. Nu is het droog en heb ik toch de camera nog even gepakt en een paar sfeerfoto`s gemaakt .

blog 2

deze foto is vanaf de straat genomen. Je loopt zo van straat onder het verlichte poortje naar de achterkant van ons huis. Ik had nog heel graag een takje mistletoe aan de boog willen hebben maar ik kan  nergens mistletoe  vinden. Ik heb van ijzerdraad een hart gemaakt en omwikkeld met eucalyptus en daar hangt een engeltje aan en dat engeltje hangt voor het hartje wat in het hekje zit.

blog 3

Het luikje met behang. Ik heb een lichtjessnoer over het luikje met glazen balletjes en dat zit nu helemaal onder de sneeuw, leuk effect.

blog 4

Onze buurtkerstboom. Dit doen we elk jaar met de hele buurt, een mooie grote kerstboom op de hoek van de straat.  De rest van mijn buitenversieringen houden jullie nog te goed. er ligt nu teveel sneeuw dus er is helemaal niets van te zien, alles ligt onder een dik wit deken, net als ik straks over een paar uurtjes…..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails