woensdag 3 februari 2010

Dagboekje vol liefs...

 

blog 1 

Zo leuk zijn die glazen stolpen, jammer genoeg heb ik er maar één. Ik wissel daarom ook regelmatig, want er zijn zoveel leuke ideeen wat je er onder kan doen. Ik heb nu een klein dagboekje met een lief kaartje, een parel en een flesje met een grote chrysant, meestal kies ik voor een mooie roos maar bij dit liefelijke tafereel vind ik een chrysant ook wel stoer.

blog 3 blog 12blog 4

Het minikaartje is van Jeanne d`Arc. Ik betrap me erop dat ik de laatste tijd wel vaker wat van JD heb. Ik ben meestal nooit zo van één merk, een mix van verschillende merken vind ik vaak leuker. Maar als je zo`n kaartje ziet liggen dan loop je dit toch niet voorbij? Ik heb dus nog twee verschillende meegenomen, één daarvan heb ik verstuurd.

blog 7blog 13blog 5blog 6 

Wil je ook een dagboekje vol liefs? Zo moeilijk hoeft het niet te zijn, neem een klein boekje, bijbeltje, of oud psalmboekje. sla wat bladzijden open en stop er iets leuks tussen, of iets persoonlijks bijvoorbeeld een mooie hangertje aan lint of je favoriete oorbel aan lint of een ring, ik noem maar iets. Een leuk kaartje of boekenlegger, gewoon een lintje of een kunstroosje of ander lief bloemetje. Leg het boekje open op een mooi taartplateau of andere leuke schaal, of zoals hier op een gehaakt kleedje. Je kan er nog een kleine flesje bij zetten met een bloem, of een mooie kandelaar met een brandende kaars...

blog 14

  Hier een voorbeeld foto van een toegevoegde roos en een mini lepeltje. Mooi oud zilver bestek is ook leuk om er tussen te leggen.

blog 10blog 8 

Wat je er ook tussen doet, het zal een dagboekje vol liefs worden...

Liefs Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails