woensdag 17 februari 2010

Inspiratie & inrichting-huis...

 

Voor de één een feestje voor de ander een ramp, het inrichten van je huis.  Wil je een klassieke, moderne of landelijke inrichting. Wil je een houten vloer of wil je tegels. Wil je een bad op pootjes, of toch liever een jacuzzi? Bij inrichting-huis ben je aan het juiste adres. Op deze website vind je namelijk inspiratie voor de inrichting van je hele huis! 

blog 5

blog 4

blog 6

Er zijn ook foto`s van ons huis op te vinden. Ik krijg regelmatig vragen over het wandje op de foto hierboven. Veel denken dat het een wandje met behang is maar het is een los staande wand met stof. Er is een frame gemaakt van houten planken, een raamwerk met een kruis in het midden. Een hoes gemaakt van rozenstof en dit is strak van boven naar beneden om het frame geschoven. Ideaal als je niet zoveel wanden hebt waar je kasten e.d tegen kan zetten, iets dwars in de ruimte zetten kan dan uitkomst bieden. Nu kan ik een dressoir en een klepbank kwijt. Rechts op de foto zie je de vitrinekast en achter die kast heb ik mijn schrijfhoekje.

blog 8

blog 7

blog 3

In deze hoek hebben wij een erkerbank op maat laten maken. Toen wij dit huis kochten en het nog gebouwd moest worden zag ik op de tekening al dat dit een mooie plek voor een erkerbank zou zijn. Toen wij de sleutel kregen heb ik het bedrijf waar wij  de gordijnen, verf en stof vandaan hebben gelijk gevraagd of zij voor ons een bank op maat wilden maken. Lucas vond dat het nog wel wachten kon en het uiteindelijk zelf ook wel zou kunnen. Tja...net een nieuw huis dan moet er eerst zoveel gebeuren, keuken, badkamer, vloeren noem maar op. Ik zag de bui wel hangen zo schiet mijn erkerbank nooit op.De bank was klaar toen wij gingen verhuizen naar deze woning. Gelijk een bijpassend kussen  laten maken en alle sierkussens zijn gemaakt van stof die over was van gordijnen etc.

blog 1

blog 2 

Foto`s van onze knusse keuken zijn ook op inrichting-huis te zien. Neem alle tijd om door de pagina's te surfen. Schenk voor jezelf een kopje koffie in en geniet van alle mooie foto's. Er komt elke dag iets nieuws bij, de woorden van inrichting-huis.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails