woensdag 10 maart 2010

Hmmm, in de kast....

 

blog 1

..zelfs een beetje Pasen. De piepschuimeieren heb ik vorig jaar gemaakt en zijn nog steeds leuk om te decoreren. Mijn basis kleuren in huis, creme-oudroze-oudgroen-aubergine en radijsrood veranderen niet. Alles wat ik maak in deze kleuren blijft bruikbaar.

blog 2

blog 9

In de servieskast is het een mix van Wedgewood Edme plain en rode landschapsserviezen. De zelfgemaakte eieren passen er leuk tussen.

blog 11blog 12blog 13blog 14 

In de kast mag ik ook graag stapelen. In het bovenste kopje zitten lekkere paaseitjes van de Jamin. Ik koop ze natuurlijk ook omdat ze zo lekker zijn maar die kleurtjes staan zo decoratief in de kast en in het kopje en in een schaaltje en op een dienblad en....ga zo maar door. Ik kan er jammer genoeg niet zo goed afblijven. Elke keer als ik weer twee euro over heb ga ik weer naar de Jamin en haal weer een zakje.

blog 15

Op de bovenste plank in de kast heb ik een te gekke paashaas staan, vorig jaar gekocht op een brocant marktje in Frankrijk. Naast de paashaas een schaaltje met eieren en op de voorgrond eierdopjes met eieren beplakt met een leuk plaatje.

blog 8blog 5 blog 7blog 6

Voordat iedereen gaat vragen waar ik de plaatjes vandaan heb en hoe ik het erop geplakt heb?.....Deze eieren heb ik kant en klaar gekocht bij een tuincentrum, leuk hé.

blog 3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails