maandag 15 maart 2010

Schat-tig- kistje...

 

blog 2

Als een klein kind zo`n blij gevoel, kent iemand van jullie dat? Ik had  afgelopen week echt even dat -blije- gevoel. ik kom regelmatig bij Kiezzel in Beetsterzwaag, zo`n leuke winkel en de eigenaresse zo aardig en verkoopt haar spulletjes met zoveel liefde. Ik heb over hun geschreven in de Ariadne at home en ook wel eerder eens op mijn blog.

blog 10blog 7blog 11blog 13 

Ik liep van de week heerlijk door door de winkel te snuffelen en was nergens naar op zoek maar zo op eens in een hoekje op een klein tafeltje zag ik dit schattige kleine kistje staan, het kost  werkelijk niets maar ik zag er wel een grote schatkist in.

blog 5

blog 8

blog 12

 

 

Het is volgens mij een naaigarnituren doosje geweest. Het riempje met stukjes elastiek zit er nog in. Ik heb dit kistje in mijn kleine verzamelkastje gezet en er van alles in geprutst. Oud rolletje met draad, een gedroogde roos, parel, kartonnetje met naaigaren en dit alles op een stukje zijde stof (stof van de gordijnen die inmiddels hangen waar ik binnen kort wel op terug kom).

 

blog 6

Kortom een volgepropt kistje met mooie schatten...

blog 9

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails