zondag 21 maart 2010

Vier.....

 

...de lente!

blog 16

 

De lente is begonnen en dat was vandaag goed zichtbaar. Hier in het noorden scheen de hele dag een heerlijk zonnetje, echt genieten. Ik heb m`n terras nog niet schoongemaakt en ook de stoelen staan nog niet buiten maar er is altijd een krukje of een klein bistrostoeltje in mijn tuin te vinden. Vanmiddag heerlijk achter huis uit de wind in het zonnetje gezeten en genoten van fluitende vogeltjes en de geur van mest wat weer op ons gazonnetje is gestrooid:-)

 

blog 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het begint bij mij altijd te kriebelen als de zon schijnt net of wil ik dan het zonnetje ook in huis halen en moet er weer het één en ander gedecoreerd worden. Tijd voor een lente post.

 

blog 17blog 21 blog 19 blog 20

blog 18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De kleine houten letters van Pipoos heb ik geverfd in de kleur lily van P the P en ook de houten kegels heb ik geverfd in deze kleur. Ik vond afgelopen week bij Sil`s home kant in dezelfde kleur, het is kant van Jeanne D`arc.

 

blog 7

blog 12 

 

Op deze twee foto`s kan je goed zien wat lichtinval doet met kleur. Op de bovenste foto lijken de kegels en de vogels in het behang oudroze en op de onderste foto lijken de kegels en de vogels meer lila. Zo lijkt de muur die ik in reverie heb geverfd van F&B ook oudroze of lila, maar net hoe en wat voor licht komt er binnen.

 

blog 6 

blog 24

 

Ik heb inmiddels al aardig een verzameling oud Engelse flesjes die ik hier gecombineerd heb met spuitflessen. Ik spaar alleen groen glas binnen en blauw glas buiten. Groen vind ik echt een lente kleur en in combinatie met dit roze zijn het echt lenteplaatjes...

 

blog 14blog 8 blog 10blog 15  

 

Aan de twee kegels heb ik elke een retro charm gehangen. Kijk voor de mooiste charms eens hier. Straks hoop ik de flesjes weer te vullen met bloemen uit eigen tuin tot die tijd misstaan deze bloemen ook niet.

 

blog 11

 

 

 

Vier de....

blog 22blog 23 

Lieve groet, Jeanette

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails