woensdag 31 maart 2010

Op de keukentafel...

 

...staat een kan met vrolijke blomkes...

blog 1

het liefs heb ik elke week een heerlijk bos verse bloemen op tafel. het liefs alleen maar bloemen en geen groen, nou ja een beetje appelblad of eucalyptus mag. Maar het is gewoon geen doen meer om elke week weer verse bloemen te halen en dan staan ze ook nog maar een week, tijd voor een andere oplossing!

blog 5blog 9 blog 6blog 4   

Ik combineer wat gedroogd gipskruid met kunstbloemen met blad wat net echt lijkt. Ik doe het wel vaker kunstbloemen met echt groen mengen, meestal doe ik het dan met eucalyptus maar dat vind ik altijd wat wintergroen daarom heb ik nu voor gipskruid gekozen. Ik zeg trouwens steeds gipskruid maar dat is het helemaal niet, het lijk er wel heel erg op. Ik heb de witte variant maar het is er ook in het paars.

blog 2 

Alle bloemen heb ik lekker nonchalant geschikt dat maakt het boeket lekker speels en een echt veldboeket. De roze kan is van Meander en staat op een oud bord uit bordeaux.

blog 10blog 8 blog 3blog 7 

zeg nou zelf het zijn toch net bloemen uit de wei?  nog even en dan hoop ik de bloemen weer uit mijn eigen tuin te kunnen halen. Ik heb mijn pluktuin weer op orde. Alles terug gesnoeid, blad en planten  die  niet aansloegen verwijderd en een paar nieuwe planten geplant. Ik probeer dit jaar de fresia. De witte variant en dan een dubbelde bloem, je poot ze als bollen. Ik vind fresia`s heerlijk ruiken en hoop dat ik er komende zomer een flesje mee vullen kan.

blog 11

Ik weet niet zeker of ik van de week nog iets post daarom ik wil iedereen nu alvast een heel fijn Pasen toe wensen!

Lieve groet, Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails