zondag 3 oktober 2010

Groen is`t glas...

 

blog 10

Laatst nog een leuk olielampje gekocht, past leuk bij de rest van m`n groene glas verzameling. Ik heb een paar flesjes op een klein opstapje voor de Franse spiegel gezet.

blog 1blog 9 blog 8blog 6

In een klein flesje zit nog een roosje uit de tuin, ja...ze bloeien nog steeds, althans in de tuin. De roos in dit flesje is bijna uitgebloeid wat ook wel weer leuke foto`s oplevert.

blog 3

blopg 7 

blog 2 

Eerder had ik een paar spitzen aan de spiegel hangen. Omdat de flesjes nu voor de spiegel staan (wat in een spiegel altijd dubbel lijkt)  werd me de spitzen wat teveel. Ik had er nog wel een paar foto`s van gemaakt en laat ze ook graag nog even zien.

blog 4 

blog 5

Nog even over mijn vorige post waar ik in schreef over mijn twee leuke uitnodigingen. Helaas is er van alle twee de uitnodigingen niets terecht gekomen.  M`n ouders waren afgelopen juli 40 jaar getrouwd en dat hebben we vorig weekend met het gezin in Noordwijk aan zee gevierd. Een paar heerlijke dagen gehad en ook de tijd om naar de expositie te gaan was er, helaas het liep anders. We waren 5 km van Weesp verwijderd, waar de expositie plaats vond, toen we in een file terecht kwamen. Helaas....we hebben het niet gered. Ik weet ik had toen nog een paar dagen voordat de woonbeurs weer was afgelopen alleen waren MIJN dagen op:-) Gelukkig zijn er een paar mede bloggers geweest die verslag hebben gedaan, dat geeft toch een beetje het gevoel dat je zelf geweest bent.

blog 11

Komende week hoop ik jullie blogs weer te bezoeken. `K heb het gevoel of ben ik jullie een beetje aan het verwaarlozen. Het is niet dat de zin er niet is maar het ontbreekt mij gewoon aan tijd. Elke dag is er wel weer wat, en ook de weekenden zitten vol deze maand. Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes elke keer weer, want ik weet hoeveel tijd het telkens weer vergt om een reactie achter te laten, ik waardeer ze dus ook zeer!!!!!!!!!!!!!

Lieve groet, Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails