woensdag 20 oktober 2010

Thema ballet...

 

blog 7

`K heb ook nog wat dingetjes op de plank achter de bank verandert. De lijsten blijven vaak wel staan maar de inhoud verandert nog wel eens. Nu heb ik gekozen voor thema ballet. Aan het touw -wat al in de lijst zat- heb ik oude spitzen aan knijpers opgehangen en een kaart met een ballerina.

blog 8

In de staande lijsten heb ik oud topje opgehangen, vond ik wel passen als outfit van de ballerina...

blog 21blog 9blog 23blog 22 

Van rollen lint nog wat lintjes geknipt en dit nonchalant over het touw heen gehangen, met de kaart van de ballerina aan het touw lijkt het net of heeft zij de linten doorgeknipt.........`k ben altijd gek op dit soort details wat door toeval ontstaat.

blog 11

Geniet van de volgende foto`s volgens mij zijn woorden overbodig...

blog 13

blog 16

blog 14

blog 20

blog 15

blog 19

Oké.....nog één dan.....

blog 12

Bedankt weer voor jullie trouwe bezoek en tot snel, dan een post over de staande louvre-luiken. Het valt niet mee om dat hoekje te fotograferen omdat ik in het licht moet fotograferen en dat is nog steeds iets wat ik maar niet goed onder de knie krijg.....dus ga ik nog ff oefenen!

Lieve groet, Jeanette

-xx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails