zaterdag 30 oktober 2010

Gewoon even Molly willen zijn...

 

blog 1

Soms zijn er van die dagen dat ik graag zou willen ruilen met Molly. Even helemaal niets.....nergens aan hoeven denken, nergens voor te zorgen, alleen zorgen dat je wordt verzorgt. Ik ben een beetje down, m`n batterij is op en wil maar niet opgeladen. Zes weken geleden ben ik begonnen  met hardlopen, 3x in de week en dat gaat op zich heel erg goed, alleen krijg ik er geen energie van, m`n hoofd raakt niet leeg, alles stapelt op en het voelt alsof ik mijzelf in de weg zit.

blog7 

Mooie vrolijke bloemen daar krijg ik altijd energie en inspiratie van maar de afgelopen dagen lukt het allemaal niet. Ik ben niet ziek, ook niet moe maar de zin is er niet, zie overal tegen op en heb gewoon nergens zin aan..

blog 5

Heel blij en gezegend ben ik met mijn creativiteit maar het is tegelijkertijd ook mijn valkuil. Als mijn creatieve energie niet naar buiten wil, kom ik vast te zitten en dan werkt alles tegen me. Thuis, maar ook op het werk kan ik daar behoorlijk last van hebben. Ik raak verstrikt in het zoeken van leuke sets, krijg niet de klant en het juiste item bij elkaar, kortom ik moet mijn negativiteit gaan omzetten in positiviteit en weer gaan vertrouwen op mijn gevoel.

blog 4

Door m`n creativiteit hebben mensen toch een bepaald verwachtingspatroon. Zo kreeg ik afgelopen dagen verscheidende mailtjes of ik alweer wat leuke kerstideeen had bedacht en of ik daar alvast wat posten van kon gaan maken. Sorry hoor, het is net november daar ben ik nog helemaal niet mee bezig. Normaal zou ik hier heel positief op kunnen reageren en gelijk iets gaan bedenken maar zie het nu alleen maar als -gezeur- en dan vind ik zo erg......want zo ben ik helemaal niet. Dan zit ik zo wat te surfen op het net en kom ik creaties tegen die uit mijn handen zijn gekomen maar een ander er mee pronkt....dan zijn er wel eens van die momenten dat ik ermee stoppen wil. Ook op m`n werk is het wel eens frustrerend, heb ik een hele leuke set voor iemand uitgezocht wil zij erover denken en m`n collega verkoop dezelfde set (wel aan een andere klant) en die lukt het dan wel.....Dan faal ik in het overkomen van iets, en zo.....gaat het de afgelopen dagen met me, echt heel vervelend.

blog 2

Gewoon even Molly zijn.....een paar dagen even helemaal niets. Ik hoop voor jullie maar meer voor mijzelf dat ik m`n energie, zin en creativiteit weer over mag brengen, want wat voelt het rot als je het bezit maar er geen grip op hebt...

Lieve groet, Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails