zaterdag 16 oktober 2010

Groen....en een gouden randje

 

blog 1

Even de boel opgegooid in de woonkamer. Voor dit grote paneel met behang (Laura Ashley) stonden staande louvre-luiken, maar die hebben een andere plek gekregen.

blog 2

blog 3

Ik liep een tijdje terug tegen deze oude luiken aan, niet duur en nog origineel in de verf, helemaal leuk dus!! De bovenste foto is gemaakt met de zonlichtfunctie en de onderste foto met gewoon licht. Eigenlijk was de maat van de luiken niet helemaal naar m`n zin maar omdat ik ze zo mooi vond heb ik ze toch maar meegenomen en dan gewoon thuis maar kijken hoe en wat.

blog 4

blog 6 

blog 7

blog 5

Ze hebben eerst een tijdje voor het raam gestaan, maar ik vind zelf dat onze ramen niet geschikt zijn voor maar 2 van deze luiken. Op deze tafel vond ik ze gelijk al leuk staan alleen stoorde ik me weer aan de staande luiken die naast het paneel stonden. De staande luiken heb ik weggehaald en verhuist naar het zij-erker, daar laat ik binnenkort graag foto`s van zien.

blog 9

blog 10

blog 11

blog 12

Veel van jullie kennen me inmiddels een beetje en weten dan ook dat ik hoekjes stijl in harmonie, ik hou er van dat kleuren van accessoires terug komen, zodat het toch ondanks kleur een rustig geheel blijft. De groene kleur van de luiken komt terug in de spiegel, sommige boekjes en het manneke wat op de boekjes staat.

blog 13

De spiegel heeft een goud rand, daarom heb ik gekozen voor lichtjes met goud, een paar glazen opgestapeld met een waxinelichtje. Ook op een paar boekjes komen gouden letters voor........en het manneke heeft een jasje aan met een gouden randje.....

blog 14

Aan de luiken heb ik stukken hop hangen, ik vind dat altijd zo`n heerlijke herfstdeco.....Het is helemaal naar m`n zin geworden, vooral als de kaarsen branden, komt de print op het behang mooi uit en is het kijken door de luiken echt een plaatje....

blog 15

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails