dinsdag 30 november 2010

Rood met witte stippen...

 

blog 0

Sneeuwit-(je) is in aantocht maar eerst nog even deze krans, rood met witte stippen. Elk jaar maak ik een krans van eucalyptus voor op het buitentafeltje, maar wel elk jaar net een beetje anders. Vorig jaar had ik eucalyptus met oudroze gesuikerde roosjes in plaats van de gesuikerde roosjes heb ik er nu mini paddenstoelen in gedaan.

blog 02

blog 2

Verder heb ik de krans gevuld met Skimmia en ingekleurd ijslandmos. Ik heb wel vaker gewerkt met ijslandmos maar deze rode variant heb ik toch maar van de krans gehaald. Als dit mos nat wordt dan geeft het heel erg af, de rode verf druipt eruit en m`n hele dressoir zat onder het rode goedje....Veel werk van gehad om de verfresten eraf te krijgen. Met cif en schuurspons is het uiteindelijk gelukt. Willen jullie een krans maken voor buiten gebruik dan geen ingekleurd ijslandmos!

blog 3

Als ik de krans klaar heb spuit ik er spuitlijm over en dan strooi ik er wat poedersneeuw over. Deze sneeuw blijft liggen als het weer dooien gaat:-)

Sorry dat ik het ook deze week weer laat afweten om bij jullie langs te komen, door SINT zijn er weer extra koopavonden. We zouden niet open maar ik kreeg vandaag het bericht dat we WEL open gaan. Deze week veel werken en ook m`n SPROOKJE is nog niet af....maar net als in een sprookje loopt het meestal wel goed af dus heb ik er ook alle vertrouwen in:-)

Lieve groet, Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails