zaterdag 6 november 2010

Lief...

 

blog 3

Lief......Echt lieve schatten zijn jullie allemaal! Ontzettend bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige post, ook al jullie lieve mailtjes doen me erg goed.

blog 1

blog 2

blog 4

Ik had zin om bloemen te halen, niet te ingewikkeld gewoon een paar roosjes. Ook had ik zin aan vrolijke kleuren, gewoon om mijzelf een oppepper te geven.

blog 8blog 10blog 9blog 6 

De mooie theepot met roosjes heb ik voor de Franse spiegel gezet, zo kan ik er mooi vanuit de stoel naar kijken. Verder ben ik nog een rondje huis en zolder gaan doen en ben ik op zoek gegaan naar voorwerpen waar ik op dat moment vrolijk van werd. Dat was m`n ventje....een koperen kandelaar die ik geverfd heb en een gezichtje heb gegeven, een paar boekjes waarvan de kleuren me heel erg aanspraken, gedroogde rozenblaadjes en hartjes van roze oase. Dit alles voor de spiegel op een houten dienblad gezet. Alles kwam wat stijfjes over en daarom heb ik het dienblad maar recht omhoog tegen de spiegel aan gezet.

blog 7

blog 12

Mijn hardroze lampenkappen die op deze lampenpoten zaten zijn inmiddels vervangen door een paar groene transparante kappen. Ik heb ze expres een maatje kleiner gekocht zodat de poten van de lamp wat robuuster overkomen.

blog 1

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties en tips, ik ga elke dag wat vroeger op bed en ik moet zeggen daar wordt een mens ook fitter van:-)

Liefs Jeanette

-xx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails