vrijdag 14 januari 2011

Ik zeg groen...

 

blog 3

Alvast een klein voorproefje......Volgende week hebben Lucas en ik een weekje vakantie en dan gaat de boel op de kop.

blog 1

blog 2

Alles wordt groen....nou ja alles, dat is ook wat overdreven maar er wordt veel geverfd en de kleur wordt groen. Beter gezegd grijs/groen, stone-white van Farrow & Ball. Alles wat nu rood is, keuken, achterkamer, hal en overloop wordt groen. Past weer mooi bij de oudroze/lila muren in de voorkamer. Heerlijk die pastellen.

blog 5

De deurtjes van de locker zijn al groen maar de muren moeten we nog doen. Ook de keuken staat op de kop. Wij hebben alleen maar een bovenkastje en dat is te weinig. Alles komt op het aanrecht terecht en dat is me een doorn in het oog. Lucas heeft planken gemaakt zodat ik alles op en aan de planken kwijt kan en zo een schoon aanrecht overhoud.

Wij gaan druk aan de klus....Als alles klaar is laat ik jullie graag het resultaat zien.

Ik zeg groen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails