dinsdag 4 januari 2011

Krijt kleurt pastel...

 

blog 15

Misschien kennen jullie deze lijst nog wel, was goud met groen maar ik vond dat ik daar wat aan moest doen. Met pastelkrijt heb ik de lijst bewerkt.

blog 23

De binnenkant van de lijst is framboosrood. Met een krijtje heb ik de kleur dik opgebracht en met een klusdoekje uitgeveegd. Het geeft een mooi mat  effect en een snel resultaat.

blog 25blog 20blog 21blog 26

De middelste rand heb ik in een grijsgroene kleur  gezet en de buitenrand heb ik creme gemaakt.

blog 28

Verder doe ik er niets aan omdat ik het graag mat wil houden. Je kan -als je niet wil dat het nog afgeeft- een vernis gebruiken.

blog 19

blog 17

In de lijst zit een touw en aan het touw heb ik Margot met haar kruik gehangen. Voor de lijst staat een schaal met hyacinten en de takken van de katoenbollen.

blog 16blog 27blog 29blog 22 

Tussen de takken van de katoenbollen heb ik een stuk parel en wol gedecoreerd. Dat kwam uit de kerstboom en ik vond het nog te leuk om op te ruimen.

blog 30

......En zo staat het op het dressoir. Op de kandelaren heb ik een theekopje -op de kop- gezet. Weer eens wat anders als kaarsen wat hier ook niet veel zin heeft zo onder de lampen.

blog 31

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails