woensdag 26 januari 2011

Persoonlijke tint 8ter het lint...

 

blog 1

Even wat anders tussen al m`n groene posten door hoor. Deze lijst hangt boven de klepbank en heb ik van het weekend voorzien van een nieuw stofje en andere linten. Nu kan ik niet zo snel een foto vinden van hoe het was maar de stof was meer met hardroze bloemen en de linten waren breed, roze en van satijn. Nu zit er stof in waarvan de kleuren wat afgezwakt zijn en de linten zijn smaller.

blog 2

Het was een tafelloper van Laura Ashley maar die gebruikte ik nooit. De kleuren van de bloemen spraken me wel aan en heb daarom de schaar maar in de loper gezet. Dit is een kaartje van JDL. Ik heb een echt roosje - hoop dat het mooi indroogt- achter het lint met een parelspeld vast gezet. Dit heb ik precies boven het kannetje gedaan zodat het net lijkt of staat de roos in het kannetje;-)

blog 3

blog 4

Verder van alles en nog wat. Oude Franse kaart, een kunstroos, een vogeltje een leuk stoffen engeltje...

blog 5

blog 6

blog 8

...een rolletje muziekpapier met een hangertje van JDL, een kaart met daarop een mooie hortensia en een hartje van oase met een parelspeld.

blog 7

En zo knutsel ik nog even door....

Dáááááág!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails