zondag 2 januari 2011

Joseph, kind & hyacint...

 

blog 2 

fijn is het om een kerstboom op te tuigen maar fijner is het om de boom weer op te ruimen. Vrijdag had ik al wat hyacinten mee genomen want die komen bij mij pas in huis als de boom weer aan de kant is.

blog 3

blog 4

Naast een paar hyacinten heb ik ook een paar katoenbolletjes mee genomen. Leuk om tussen de hyacinten en kaarsjes te decoreren. Wat losse poedersneeuw er tussen strooien, en zo heb je.....wintersfeer!

blog 7blog 6blog 13blog 12 

Van de hyacinten verwijder ik de modder. Een beetje water in een glaasje met wat poedersneeuw en dan de bol met een paar korte wortels in het glas.

blog 9

blog 10 

Joseph en kind tussen de kaarsen en hyacint. Aan de spiegel hangt een hart, deze had ik vorig jaar al eens gemaakt en zo met pegel en al op zolder neer gehangen. Ik kwam deze weer tegen bij het opruimen

blog 8

blog 11

Glaasje met roze kant komt van Intratuin, schijnt zo mooi met een brandend waxinelichtje. Als je ook wil decoreren met katoenbollen dan is het ook leuk om er 1 of 2 uit te pluizen.

blog 1

 

Fijne week allemaal!

Jeanette

-xx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails