zondag 23 oktober 2011

Boudoir...

 

blog 21 

Van allemaal losse onderdelen, een kapspiegel, tafel, krukje en accessoires heb ik mijn boudoir gemaakt. Het tafeltje onder het gehaakte kleed komt van de ouders van mijn vriendin. Zij gingen kleiner wonen en er moesten spullen geruimd worden. Dit tafeltje is nog van de oma van mijn vriendin geweest waar ik vroeger ook veel over de vloer kwam, leuk om dit in mijn bezit te hebben.

blog 22

De kapspiegel met lade komt van de kringloop. Stond ergens in een hoek heel donkerbruin te zijn. Ik zat tegen de achterkant van de spiegel te kijken -een vies stuk karton- maar toch trok het m`n aandacht en voor een paar euro mocht ik deze mee nemen.

blog 23

Ik heb het schoongemaakt en wit geverfd en zo op een wit kanten kleed staat het mooi...zegt ze zelf:-) Het handspiegeltje was koper en heb ik geverfd met kalkverf. De kleur van de wand, Castello van Carte Colori zit ook op het spiegeltje. Een mooie pot van aardewerk vond ik bij de Landgoedwinckel in Echten. In de pot heb ik een paar grassen gedaan, zelf geplukt langs de berm:-) Geen make-up kwasten maar verfpenselen. Opmaken doe ik hier niet want de spiegel is heel erg verweerd en daar zie ik niet zoveel door.

blog 24

Vanaf nu hoop ik weer wat meer tijd te krijgen om jullie leuke blogs te gaan bezoeken. Ik weet ik heb het een beetje links laten liggen, sorry daarvoor. Moet ook zeggen dat ik nog vaak problemen heb met reageren op verschillende blogs. Ik heb wat aan mijn cookies gezeten en nu maar hopen dat ik van de juiste cookies gesnoept heb:-)

blog 29

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails