vrijdag 14 oktober 2011

Wandje stof...

 

 

a8

Regelmatig krijg ik mailtjes over deze achterwand. De meesten denken namelijk dat het behang is maar dat is het niet.....het is stof!

a7

Zo is het denk ik beter te zien. Het is een groot paneel gemaakt van een paar houten planken. Van stof is een hoes gemaakt en dat is om het houten frame geschoven. het midden van het paneel en de onderkant zijn tegen het dressoir geschroefd zodat het paneel goed vast en vrij blijft staan. 

a9

Helaas weet ik de naam van de stof niet meer, wel dat het een Duits merk is. De stof zit er nu bijna 7 jaar op en het verveelt me nog geen seconde. Wel wil ik graag een nieuwe hoes maken van een andere stof voor de winterseizoenen. Een beetje warmere kleuren. Een combinatie van oud-roze, oud groen wat aubergine en de kleur van de achtergrond van mijn blog, lijkt me wel wat...

a13

a10

a11

De inhoud van het kleine kastje verandert regelmatig. Nu heb ik er m`n verzameling oude doosjes, rollen lint, boekjes maar ook kwasten en een potje verf in staan.

a12

 

Een fijn en zonnig weekend!  

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails