woensdag 5 mei 2010

Gezellig in het erker...

 

blog 1 

blog 2

Een heerlijke plek om te zitten, en niet alleen ik vind het fijn onze poes Molly en kater Rakker liggen hier dagelijks vandaar ook het gebloemde quilt.

blog 3blog 5blog 6blog 4

Ik probeer te sparen voor houten jaloezieen met oud groen ladderband. De keus is al gemaakt en als de centjes er zijn worden ze besteld. De panelen met gekleurd band die er nu hangen bevallen nog wel alleen als de zon fel schijnt zijn ze niet zo geschikt. De randen om het paneel golven heel erg, dat valt zo niet op maar als alles dicht zit dan ziet het er niet uit.

blog 9

blog 10blog 7

Het voordeel van kleuren doorvoeren in je huis is dat je al je accessoires overal kan gebruiken. Zo ook deze rol kussens,  ik heb deze meestal als armleuningen op een klepbankje liggen.

blog 8

Ik vind ze nu wel leuk in het erker omdat ze zo leuk passen bij de rode geglazuurde potten op de vensterbank. De potten zijn gevuld met lichte geraniums met een rood/roze hartje.

blog 11

Het bankje/tafel wat voor het erker staat heeft Lucas zelf gemaakt en ik ben er nog elke dag heel blij mee. Er staat nu een oude kan op met een gewone bos anjers.

blog 14blog 12blog 15blog 13 

Trosanjers in room, tegen heel bleekroze aan, zo gewoon maar ooo..zo mooi en ze staan ook nog redelijk lang.

blog 16

Op de eerste foto van deze post zie je een dressoir staan, dit dressoir staat op deze foto rechts. Aan het dressoir hangt een rietenmandje daar gooien we de boel in wat normaal op het dressoir gelegd wordt, zoals bijvoorbeeld de post.  Geniet nog even van bevrijdingsavond en het avond zonnetje, ik ga nog even een uurtje lopen.....

Daaag!!!....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails