woensdag 19 mei 2010

Nieuw hoekje is geboren...

 

Ik wil jullie eerst bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik ben wat minder actief in reacties geven op jullie blogs maar kom dat binnenkort goed maken hoor!  Ook welkom alle nieuwe volgers....ik wilde een give-away doen bij 300 volgers maar ik ben er over heen, dus mijn give-away bij de 350 ste volger!

blog 5

Een nieuw hoekje is geboren....Dit kleine vitrinekastje staat los op het tafeltje en dit kastje stond tijden op een dressoir voor een paneel met bloemenstof.

blog 1

blog 2

Ik was zat van alleen het tafeltje staande voor de openslaande deuren en wou wat anders. Ik kreeg spontaan het idee om het tafeltje een kwartslag te draaien zodat deze tegen de muur komt. Het kleine vitrinekastje eerst even gemeten of het er ook op zou passen en ja....het past perfect!

blog 3

De koffers, die eerst onder het tafeltje lagen, boven het kastje gezet en de lappen stof die op het kastje lagen onderop het tafeltje gelegd. Ik had m`n verzameldoosjes met lint, band en kant in dit kastje maar ik heb nu m`n rode landschapsservies er weer in gedaan.

blog 4

  

blog 9blog 10blog 8blog 7

Het servies heeft dezelfde kleur maar toch zijn het allemaal verschillende delen servies.... van Wedgewood tot Regout. De kopjes op elkaar gestapeld op de foto linksonder, dat zijn de kopjes die ik onlangs gekregen heb van m`n pake. Er zijn ook bijpassende schotels bij maar die staan onder het kommetje op de foto rechts boven.

blog 14

blog 15

 

What sunlight is for flowers...

is a smile for people....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails