donderdag 6 mei 2010

Roosjes van pastel...

 

blog 1

Zo leuk en zomaar onverwacht kreeg ik gisteren een paar hele leuke sandalen met roosjes van pastel van m`n vriendin. De sandalen zijn van haar dochter geweest en passen haar niet meer.

blog 2blog 4blog 3blog 5 

Ik hield m`n vriendin gisteren op om een eind te gaan lopen. Zij waren druk aan het klussen geweest en ik wou graag even kijken hoe alles geworden was. Ik liep met haar door de garage en zo opeens viel mijn oog op een paar lieve sandalen. Ik keek er naar en riep spontaan, goh...die zijn leuk!  Ze zijn van Eva -haar dochter- geweest en passen niet meer. Ze heeft ze amper aangehad en zijn nog als nieuw. Mag ik ze passen?

blog 15

blog 16 

blog 18

Maatje 34 -vallen groot hoor- en passen perfect, zo blij als een kind sta ik daar in de garage en... Ik mag ze hebben! Ze zat zich al af te vragen wie ze blij kon maken met deze sandalen want ze zijn nog als nieuw maar ja...wie past er nou maat 34?

blog 6blog 14blog 13blog 7 

Op het verweerde krukje ligt een rok. Ik denk dat ik deze al wel 6 jaar heb. Ooit eens gekocht bij Didi. Het is een gerende rok maar ik heb onderaan hoede elastiek laten zetten zodat het wat meer een ballon effect krijgt. Ik zal deze rok nooit wegdoen, alleen de stof is al prachtig...

blog 10

De sandalen  -prachtige gecombineerd bij de rok-  vallen ook in de smaak bij Molly en ze vindt er zelfs een bijpassende zonnebril bij:-)

blog 12

blog 11

Nog even dit...Ik zit te twijfelen om te stoppen met Just fashion. Het neemt best wel wat tijd in beslag om twee blogs bij te houden. Just Jeanette is een groot succes en daar doe ik heel veel mensen veel plezier mee maar ik heb het idee dat Just fashion niet zo veel  bekeken wordt. Soms is het ook lastig waar plaats ik een post. Deze post bijvoorbeeld had ook heel goed op Just fashion gekund, maar omdat het veel sfeerfoto`s zijn plaats ik ze hier. Nu mijn vraag vinden jullie Just fashion echt een toegevoegde waarde of niet. Mocht ik stoppen met Just fashion dan beloof ik dat ik de echte leuke items met mooi sfeerfoto`s zal laten zien op Just Jeanette...

Alvast bedankt voor je reactie!

Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails