maandag 30 maart 2009

bloem&sfeer....






afgelopen vrijdag heb ik me getrakteerd op een prachtig bos bloemen. normaal ben ik helemaal niet van de standaard boeketten vooral niet met veel groen erin. ik hou van bloemen nonchelant geschikt. deze emaille emmer is denk ik mijn koop van de eeuw geweest. deze heeft altijd standaard een plekje in mijn huis. meestal met bloemen maar ook wel eens een hortensia...




deze combinatie van trosrozen, kersenbloesem en dat viburnumachtige takje met enkel wat appelblad is heel eenvoudig maar juist door die eenvoud zo mooi...






heerlijk....telkens als ik langs deze emmer loop, krijg ik een blij gevoel en zin aan het voorjaar. en het voorjaar komt eraan. vandaag heeft het zonnetje me al goed gedaan. de griep heeft gelukkig niet doorgezet. ik ben van de keelpijn af en vandaag heerlijk in de tuin aan het rommelen geweest. ik heb de appelboom gesnoeid en dikke stuiken lavendel tot de bodem terug gesnoeid. ik hoop dat het goed gaat en anders heb ik pech. we konden haast niet meer over ons schelpenpaadje lopen want de lavendel hing er helemaal overheen. nou hou ik daar wel van maar lucas stoort het wel als die amper over een paadje lopen kan....mannen soms ook. jullie genieten eerst nog maar even van deze bloemen de tuinplaatjes komen binnenkort wel weer...


deze drie foto`s zijn anders qua kleuren. deze foto`s heb ik van de andere kant genomen. nu met een oudroze muur als achtergrond. kan je zien wat kleur doet, bloemen krijgen gelijk een hele ander kleur. vooral de roosjes zijn naar het licht toe veel meer zalm/roze en hier zijn ze bleek/roze....nu ben ik geen proffesionele fotograaf maar ik denk dat zij dagelijks zo met foto`s bezig kunnen zijn....

ik wens iedereen een hele zonnige week......i wish everybody a very sunny week!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails