maandag 2 maart 2009

een dag...

zonder bloemen, is een dag niet geleeft!
a day without flowers is a day not lived!



ik hou van bloemen en heb ze het liefst elke dag om mij heen. het liefst verse bloemen maar je hebt van die momenten dat je niet altijd naar de bloemist wil om bloemen te halen. ik zie er daarom alweer naar uit om staks m`n plukbloemetjes weer uit de tuin te halen. maar tot die tijd moest ik wat anders verzinnen om toch een beetje een voorjaars gevoel in huis te krijgen...









vorige week was ik met m`n moeder in groningen aan het shoppen en deden natuurlijk ook een bezoekje aan lifestyle. het was een druilerig dagje maar daar had ik bij lifestyle helemaal geen last van. ik werd daar zo vrolijk! zo`n heerlijk kleurgebruik wat ik helemaal niet van ze ken. meestal heeft lifestyle een vrij sober kleur gebruik. ik vond er een prachtige magnoliaslinger en drie mooie kunstbloemen helemaal in -mijn kleuren-




het was de bedoeling om deze prachtige bloemen op m`n marokaans dienblad te decoreren met glaasjes met waxinelichtjes. maar bij thuiskomst pakte dit anders uit. ik wou even kijken hoe het stond om de magnoliaslinger om mijn franse spiegel te decoreren en tja....ik was gelijk om. de slinger komt hier zo mooi nonchelant en frivool over dat ik de rest ook gelijk maar heb aangepakt. mijn -Joseph with child- moest plaats maken voor een stilleven met bloemen.





ik vind deze slinger hier helemaal passen, mooi qua kleur bij het behang maar ook de vogels en de takken in het behang passen zo goed achter deze tere magnolia bloemetjes. het lijkt net of zitten de bloemen op de takken van het behang...ja ik ben helemaal in m`n nopjes..






ik heb nog wat sfeerfoto`s van dit stilleven bij kaarslicht...






heerlijk een beetje voorjaar in huis. ik laat de volgende keer in een post wel zien waar mijn Josepf is gebleven en wat ik dan uiteindelijk wel op m`n marokaans dienblad heb gedecoreerd, dus tot de volgende keer! en nu rest mij alleen nog te zeggen een fijne week!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails