zondag 8 maart 2009

my joseph & bird…


b 11


even weer een kleine verandering in huize Westerhof! my Joseph with child is verhuisd. ik had Joseph al een tijd bij m`n Franse spiegel in de woonkamer staan, maar daar heb ik nu een leuke voorjaarstafel van gemaakt, (zie oudere post) en vond Joseph daar niet meer zo passen…

b 3b 4


ik heb Joseph nu een plekje gegeven op m`n oude tafeltje in de achterkamer. wel met een sfeerlichtje want die twee zijn inmiddels onafscheidelijk van elkaar geworden…


b 5


op de achtergrond van Joseph staat dit oude vogelkooitje. ik heb deze gekocht in een blauwe kleur en heb toen geprobeerd om dit te gaan spuiten omdat verven zo moeilijk ging met al die spijltjes. maar kleuren waar ik van houd, zoals bijvoorbeeld oud roze kan je niet in een spuitbus krijgen. eerst dus in een zoete roze kleur gespoten, nou geen gezicht en ook nog zo`n vieze plak kleur zo plastic als wat. tot dat ik rond kersttijd tegen een mystic roze aan liep van het merk trend. een mooie parlemoer oudroze/lila tint. hier heb ik de kooi mee gespoten en op plekken weer door geschuurd…


a 11 a 12

b 6 b 7

in het kooitje heb ik een tak met dadels hangen. op een stokje zit een duif die heerlijk kan snoepen van de dadels. de duif hoeft zich niet te vervelen want ik heb een boekje voor hem neergelegd met een sfeerlichtje die als –leeslampje- dient, zodat hij ook in het donker kan lezen, tja….waar ik allemaal wel niet aan denk hè?

b 8

b 9

b 10

ik kan niet wachten wat voor prachtige paaseieren deze duif mij straks brengt, aan de verzorging ligt het in ieder geval niet!

i can not wait what for beautiful eggs my pigeon gives to me with easter. the care for the pigeon can`t be the problem…

a fine week to everybody…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails