woensdag 4 maart 2009

M..in de hoofrol!



vorige week werd ik blij verast door een presentje van Lili M ik had haar give away gewonnen! zo leuk...want ik win nooit wat. toen ik las wat de bedoeling was, wat we ervoor moesten doen om in het bezit te komen van een mooi doosje, wist ik dat ik wel eens geluk zou kunnen hebben. ze vroeg naar initialen en geluksnummer. deze combi is voor mij perfect want m`n geluksgetal is 8 en m`n voornaam bestaat uit 8 letters, kon voor mij al niet meer stuk! haha.. en dan ook nog winnen, ja....helemaal geweldig!



het doosje is zo verzorgd gemaakt en de inhoud doet smullen! er zit van alles is, lint, labels, poezieplaatjes, bedeltje, kaarten en zelf een dominosteen...





neem even een kijkje bij Lili M, ze maakt niet alleen de mooiste dingen ze beleeft ook nog van alles en kan dat heel mooi vertellen op haar blog, altijd met een flinke dosis humor! Lidwien ik wil je bedanken voor deze prachtige give-away en zal zeker aan de knutsel met al dat moois er in dikke tuut, jeanette

maart roert zijn staart! nog even en het is weer pasen. ik ben nog helemaal niet aan versierde eieren begonnen en weet ook niet of me dat nog gaat lukken maar ik heb wel iets gemaakt wat ik vind passen in deze maand. ik hoor s`morgens de vogels al weer fluiten en dan weet je het voorjaar is in zicht. daarom een voorjaardeco gemaakt op m`n marokaans dienblad.



eigenlijk maar heel simpel, een magnoliatak, wat losse bloemen en dadels en papieren snippers. waxinelichten een een witte duif. straks voor pasen leg ik er eitjes tussen.






de kleine ronde groene snippers (wil van casa nostra dacht al dat het buxusblaadjes waren) is gemaakt van papier. heel simpel, groen papier perforeren! dus groene confetti!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails