maandag 12 april 2010

Emaille op maandag...

 

blog 1

Een leuk initiatief van Irma van allemaal kleurtjes, emaille op maandag. Vandaag laat ik jullie graag mijn blauwe emaille schaal gevuld met rood/roze viooltjes zien.

blog 6 blog 3 blog 3 blog 5

Deze tijd vind ik het vaak nog lastig om bakken en potten en schalen te vullen. Nog lang niet alle voorjaarsplanten zijn er en de meeste ook niet geschikt voor nachtvorst. Viooltjes kunnen altijd en zijn eigenlijk hele tevreden plantjes. Je wordt altijd getrakteerd op een zee van bloemetjes. Ik heb gekozen voor een mooi rood/roze kleur,  een kleur die prachtig staat bij blauw.

 blog 7

Ik heb ook mijn Franse tuinvazen, jardiniere`s,en een brocante wasbak  gevuld met deze violen. Een mooi geheel en de kleuren van de violen staan prachtig bij al het blauw/grijs. Ik laat de andere hoekjes graag in een andere post zien, vandaag is het emaille dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails