woensdag 14 april 2010

Mien toentje...

Mijn tuintje...

 

blog 1 

het is nu nog niet voor te stellen maar over een maand dan staat mijn pluktuintje weer helemaal vol met bloemen. Nu is alles nog zo pril, maar je ziet het gewoon elke dag een beetje groeien.

blog 7 bog 10 blog 8 blog 6

Rechtsboven groeien de pioenrozen, linksonder groeien anjers en linksboven dat ben ik even kwijt, verassing dus:-)

blog 13 blog 11 blog 12

Een -laantje- met hortensia`s waar maagdenpalm onder groeit. Let maar niet op het zand wat op de bladeren zit. Lucas heeft het terras schoongemaakt met de hogedrukspuit en dan zit alles er altijd onder, je wil niet weten hoe hij er zelf uit zag, het zand zat tot zijn oren:-)

blog 5 blog 2 blog 3 blog 4

Op de voet van de clematis heb ik dit -manneke- gezet. Als de zon schijnt dan schijnt de zon de hele dag op dit hoekje, de voet van de clematis kan dan verbranden waardoor de clematis afsterft. Er zijn ook wel die er een dakpan opleggen. Ik vond dit wel een leuke oplossing.

blog 9

Deze laarzen zijn van binnen helemaal stuk. Ik kan ze niet meer dragen, maar ze zijn alleen nog te leuk om weg te doen en daarom heb ik ze voor sier buiten staan. Als de bloemen straks weer allemaal door elkaar groeien in de pluktuin zet ik deze laarzen er vaak tussen, dat geeft vaak mooie plaatjes, waar ik jullie uiteindelijk weer op kan trakteren:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails