dinsdag 27 april 2010

Little blue..

 

..zo noem ik deze lieve pluk bloemetjes uit eigen tuin.

blog 2

Geen idee hoe dit plantje heet maar lief vind ik haar wel. In het begin toen ik m`n pluktuintje net had aangelegd wist van elke plant de naam. Het ene slaat wel aan, het ander niet en voordat je het in de gaten hebt heb je planten in je tuin waar je niet altijd het kaartje van hebt bewaard.

blog 9

blog 8

blog 7

Best leuk dat de tuin je verrast. Er zijn op moment nog niet zoveel bloemen die bloeien. Ik had altijd korenbloemen die bloeien al vroeg en als je ze steeds terug knipt bloeien ze in oktober nog. Een nadeel van korenbloemen vind ik het blad. Het blad wordt heel snel wit en dor. Je kan de korenbloemen het best ergens achter planten, zodat het blad wat weg valt. Toch heb ik ze eruit gehaald en dit plantje voor in de plaats gezet. nu maar hopen dat dit blad wat lang fris groen blijft.

blog 6 blog 5blog 3

Dit kannetje staat vaak op m`n schrijftafel, meestal met een bloemetje maar soms ook met schrijverij.  Ik word er vrolijk van als ik achter m`n schrijftafel zit te schrijven en ik krijg gelijk de juiste inspiratie....

blog 4

My Little blue speciaal voor jullie, als bedankje voor jullie trouwe bezoek elke keer weer.....

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails