donderdag 22 april 2010

Ik pak mijn koffer(s)...

 

blog 1

Dit tafeltje staat altijd in de achterkamer tegen de openslaande deuren. Omdat het fotograferen naar het licht toe mij maar niet lukken wil heb ik voor de foto`s de tafel verhuisd. Op moment staat het tafeltje er zo bij.

blog 6 blog 5 blog 4

De schoentjes -die van Lucas zijn geweest-.....ik denk dat inmiddels iedereen het verhaal erachter wel kent, het heeft zelfs in de Ariadne at home gestaan. Het blijven schatjes en hebben altijd een prominent plekje in huis.

blog 9

Glaswerk blijf ik mooi vinden en vond een tijd terug zelfs een mooie lampenvoet van glas. Het is al een heel oud pootje maar nog in perfecte staat.

blog 10blog 11 

blog 8

Ik ben helemaal geen boeklezer en heb alleen maar boeken in huis die ik decoratief vind om neer te leggen. Het liefst dus kaften in oud roze, groen en radijsroos...

blog 7

Zoals ik al in de titel schreef, ik pak mijn koffer(s)........ik ga er even tussen uit. We hebben morgen een bruiloft en daarna ga ik een paar dagen naar de camping waar m`n ouders een voorseizoenplaats hebben. Ik stop tijdelijk even met bloggen en neem even tijd voor mijzelf. We hebben het allemaal wel eens nodig, ook om het bloggen leuk te houden. Soms voelt alles even weer als moeten en dan weet ik dat ik even de stekker eruit moet trekken. Ik ga mijn batterijtjes weer op laden en zie jullie binnenkort graag weer!

blog 13

Lieve groet,

Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails