zondag 18 april 2010

Franse grafvaasjes...

 

blog 1

Oké nog een paar tuinfoto`s. Afgelopen najaar heb ik de luikjes weer geverfd, het onderstel van het tafeltje een ander kleurtje gegeven en een nieuw behangetje achter de luikjes geplaatst. Zoals jullie kunnen zien ziet het er na een koude winter nog prima uit.

blog 3 blog 4 blog 2

 

Ik hoefde daarom niet veel te doen om dit weer een beetje op te fleuren. Ik heb twee jardinieres (of hoe die dingen ook maar mogen heten?) gevuld met violen. Na de ijsheiligen vervang ik de violen. Meestal kies ik voor geraniums maar die zijn wat te groot voor deze jardinieres. Achter de luikjes groeit de roos zepherine drouhin. Ik kijk er naar uit om straks de rozen weer te kunnen  knippen, die kunnen mooi in de hoge vaasjes, tot die tijd geniet ik nog maar even van de violen...

blog 5

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails