zondag 28 maart 2010

Bijzonder mooi...

 

...vind ik nog altijd deze kop & schotels.

blog 5

Ik was op slag verliefd toen ik tegen deze prachtige kop & schotels aanliep. Zo bijzonder het bloemmotief in het kopje en op de schotel en het reliëf op het kopje en de schotel.

blog 1

blog 4

Zo heel af en toe verschijnen deze kop & schotels op mijn blog en elke keer komen er dan verschillende mailtjes binnen over waar deze van zijn en waar ze te koop zijn. Ze zijn van puylaert home basics , Belgie. Ik weet nog dat de eigenaresse  -van de winkel waar ik deze destijds heb gekocht- zei, dat zij de enige was  in Nederland die deze kop & schotel samen met nog een paar motieven  had afgenomen. Helaas voor degene die er belangstelling voor hebben ze zijn al een tijd uitverkocht en op de site van puylaert zie ik ze ook niet meer. Puyaert heeft erg mooie producten en ze hebben een enorme keuze in chairs & sofa`s.

blog 2

Nu maar hopen dat ik nog lang mag genieten van dit prachtige paar. Ik mag mijzelf altijd gelukkig prijzen dat ik hele rustige poezenbeesten heb en ze eigenlijk nooit iets stuk maken maar helaas is vorige week mijn prachtige antieke stolp gesneuveld. Molly had een krols moment en wilde graag naar buiten. Ze sprong op het tafeltje en met haar voorste twee poten op het taartplateau, tja.....toen kiepte het, de stolp samen met twee onderborden vielen op de grond. De stolp lag echt in 10000....stukjes, de twee borden kwamen er redelijk goed van af. Ik besef heel goed dat ik op deze kop & schotel heel zuinig moet zijn, want ik zal ze waarschijnlijk nooit meer kunnen krijgen....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails