vrijdag 19 maart 2010

Zomaar....

 

...een bord en een onderbord. Samen als set gekocht. Het is van L Bertrand Bordeaux.  Ik heb het gekocht Bij Hilda`s brocante, een brocant pandje aan huis. Zij kon mij vertellen dat het uit Bordeaux komt en dat het oud is.

blog 8

Beetje saai twee van deze borden zo op een stoel, vind je ook niet? Ik heb er gewoon een groen takje op gelegd en soms een paar rozenblaadjes en zeg nou zelf zijn het geen plaatjes?

blog 3

blog 7

 

blog 2

Deze foto`s heb ik een tijdje terug al gemaakt maar helemaal vergeten om dit met je te delen. Inmiddels heb ik deze borden onder de stolp met versierde eieren.

blog 5 blog 10blog 6 blog 9

Hieronder de foto van de borden onder de stolp. Het bovenste ei is van piepschuim en bekleed met dun papier, lint, papieren rozetjes en een ornamentje. In het bord liggen eieren, gedroogde tulpenbloemen, ketting en veertjes.

blog 1

 

Fijn weekend, lieve groet

Jeanette....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails