maandag 8 maart 2010

Maak kennis met....

 

Mijn andere blog Just fashion. Zoals de meesten van jullie weten werk ik in de mode en mijn werk is mijn hobby. Ik heb altijd al een passie voor mode gehad. Toen ik nog kind was wist ik al wat ik aan wilde, gelukkig had en heeft mijn moeder een mooie smaak en ging ik als kind al mooi gekleed. Mijn passie voor mode is door de jaren heen alleen nog maar gegroeid.

blog 1

Ik wil mijn passie voor mode graag met jullie delen en ben daarom naast mijn blog Just Jeanette, Just fashion begonnen. Marjolijn van Something white tipte mij. Zij had al een paar blogs gespot met alleen mode, of dat ook niet wat voor mij was.  Ik hoefde daar niet zolang over na te denken, want het zat al in mijn hoofd. Zij was net even degene die mij over de drempel heeft geholpen om ook daadwerkelijk het blog te starten.

blog 1blog 3 blog 8blog 11

Ik zal regelmatig mijn eigen creaties laten zien maar ook mijn werk in de winkel. Just Jeanette is een heel actief blog, meestal plaatst ik 2 à 3x per week wel iets nieuws.  Ik probeer op Just fashion 1x in de week iets te plaatsen. Ik ben nu een kleine maand bezig en er staan al wat leuke posten op. ik wil hier niet te veel laten zien, jullie gaan maar lekker op mijn andere blog kijken.

banner maart 1

  JUST FASHION

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails