woensdag 24 maart 2010

Paris chic...

 

blog 1

 

Ik heb op de slaapkamer een wit kaptafeltje staan waar ik deze prachtige flessen op heb staan. Het zijn geuren van E. Coudray, Chanel en Hema. Ik kan een geur op een strip heel lekker vinden maar als ik het dan op mijn huid spuit dan wordt alles weeïg zoet, net van die ambi-pur geuren. De geuren van E.Coudray zijn puur natuur en ruiken zo op de huid als ze ook op een strip ruiken. Deze geurlijn is te koop bij Skins cosmetics. Ik heb de geur  jachinte et rose en givrine, allebei van E.Coudray.

 

blog 2

Zo heb ik ook een geur van de Hema, mimosa en zeg nou zelf, Paris chic?  Een heerlijke schone geur, net of kom je zo uit de douche lopen, lekker voor de dag dus.

blog 5blog 3blog 6blog 4 

Dan heb ik nog een geur van Chanel, coco mademoiselle , een geur die bij mij niet zo lang blijft zitten maar wel lekker ruikt.

blog 8

blog 7

blog 10

De geuren van E.Coudray zijn niet goedkoop en dat is al te zien alleen aan de dop, moet je toch kijken het is een juweel op zich...

blog 12blog 15blog 14blog 19 

 

 

Op het kaptafeltje ligt ook een oud handspiegeltje. Deze was koper maar ik heb het geverfd met kalkverf, kleur castello van Carte colori,dezelfde kleur als de muren van de slaapkamer.

 

blog 18

blog 17

blog 13

blog 16

Ik heb zat leuke broches en kettingen, dus altijd wel iets in huis om te decoreren en er zomaar wat plaatjes van te schieten. Foto`s maken in een spiegel is altijd erg leuk, denk er wel om dat je jezelf niet fotografeert, of het moet de bedoeling zijn:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails