zondag 7 maart 2010

Paasbowl...

 

blog 4

blog 5

Er komt zo langzamerhand steeds meer paassfeer in huis. Ik heb de glazen kom van zolder gehaald en er een paasbowl van gemaakt. 

blog 6blog 13 blog 10blog 8  

Vorig jaar zat er een perfect nestje in ons vogelhuisje dit nestje heb ik in de kom gelegd en daar rust de bowllepel in. Om het nestje wat veertjes, ganse eieren, kievits eitjes en mini roosjes gedecoreerd. In de lepel heb ik een waxinelichtje gedaan. Staat zo gezellig het licht wat door de eieren en veertjes schijnt.

  blog 9

Ik heb er twee oude karaffen bij gezet. Van één karaf heb ik een olielamp gemaakt. Ik heb er kleurloze olie in, het lijkt wel wijn zo rood maar het onderste stuk glas is wijnrood. Dit rood zit ook in de andere karaf. Het glazen bolletje met lont past precies op het karaf. Losse lonten met glas of platte ringetjes kan je vaak los kopen bij  bijv. Dille & Kamille, maar misschien ook wel bij de Marskramer en/of Blokker? Ik weet zo niet meer waar ik deze losse lonten gekocht hebt, volgens mij ergens in een woonwinkel in Alkmaar?

blog 11

blog 12

Op een brocant kleedje ligt oud bestek met lint en twee kievit eitjes. Ik heb het geheel op een klein krukje gedecoreerd en voor de Franse spiegel gezet.

Ik wil jullie graag kennis laten maken het blog van Janet details. Ze is net begonnen en doet het al zo leuk, ze kan heel mooi fotograferen. Ze zal het heel leuk vinden als je even langs komt en  misschien haar volger wil zijn?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails