zondag 13 februari 2011

In de kast...

 

blog 1

Even weer een kijkje in m`n servieskast. Al vaker op m`n blog laten zien maar het ziet er allemaal weer anders uit nu de binnenkant van kast oudroze/lila is.

blog 3blog 4blog 5 

Nog steeds ben ik blij met m`n wedgewood servies wat ik jaren in de kast heb staan. De schalen met bloemmotief ooit eens op een markt gekocht en matchen leuk tussen het wedgewood.

blog 19

blog 9

blog 20

blog 21

Tussen al het wedgewood staat ook een jarungjit inhaler uit Thailand. Een potje met thaise kruiden die verlichting en verfrissing geeft bij verkoudheid. Af en toe ruik ik er even aan om een verkoudheid te voorkomen. Ik heb het gekregen van m`n broer en schoonzus als souvenir uit Thailand, zo tussen de parel met zilveren sluiting heeft het een mooi plekje gekregen.

blog 10

blog 14

blog 18

Hier is het het hele jaar Pasen want deze mooi beschilderde eieren staan hier het hele jaar! Een ei met een vlinder en twee eieren met een vogel en glazen stoppen van karaffen.

blog 15blog 16blog 23blog 17   

Knap hè......dat ik nog steeds niet van deze mooie bonbons gesnoept hebt;-)

blog 7

blog 11-1

blog 12

blog 13

De kast is aan de buitenkant nog creme maar dat gaat waarschijnlijk ook een ander kleurtje worden, ik zit te denken aan een aubergine of een mooie mauve tint.

blog 2

Inmiddels is de kast ook voorzien van kantrandjes, deze foto`s had ik al gemaakt omdat het zonnetje toen zo lekker scheen:-)Ik sluit de deur weer en zie jullie graag een volgende keer!

blog 24-1 

 

Fijn Valentijn...

 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails