donderdag 17 februari 2011

Sjaan groet...

 

blog 1

Iemand hier in blogland noemt me altijd Sjaan:-) Hè....Lyn? Maak kennis met mijn Sjaan. Dit is een antiek popje, al eens laten zien geloof ik maar toen had ik nog geen vast plekje voor haar. Ze wou hier graag zitten, in de keuken op de kast waar de koelkast in zit.

blog 3

.....naast een heel oud trommeltje -nog van de oma van Lucas geweest- met daarin gekleurde krijtjes. Aan de zijkant van de koelkast hangt een houtenplaat met schoolbordverf, hier schrijf ik wel eens de boodschappen op, vandaar ook de krijtjes. Sjaan past op en stiekem -als ik het niet zie- dan pakt ze de krijtjes en kleurt ze er op los. Zo heeft ze laatst dit keukentrapje beschilderd....kan ze mooie bloemen tekenen hè, zo uit haar kleine handjes:-)

blog 4

blog 5

Sjaan groet.....en wenst jullie allemaal alvast een heel fijn weekend!!

blog 2

Dáááááág!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails